Oprette dig selv som ekspert i øjnene af kunderne.

Det vigtigste aspekt af en succesrig virksomhed er ved at udvikle den rigtige tankegang mod dine kunder. Og det er ikke over anvendte sætning kunden har altid ret. Faktisk er den rigtige tankegang, vi taler om her at altid tænke på fordele for dine kunder. Den succesfulde forretningsmand tænker på måder at vise interesse for deres kunder, endnu før de kommer ind i deres butik.

De bestræbe sig på at uddanne kunden på fordelene ved deres produkter og tjenester. De gør deres produkter og tjenester skiller sig ud i deres kundens sind. Nogle markedsføring eksperter Tænk på dette i form af en USP eller enestående sælger Proposition. Eller hvad er de unikke selling karakteristika, at adskille dine produkter og tjenester og gøre dem skiller sig ud fra din konkurrence. Her er en øvelse jeg foreslår du gør og Gentag derefter med regelmæssige mellemrum.

Spørg dig selv følgende spørgsmål og derefter skrive i en liste over alle svarene, du kan tænke på.

I mit forhold eller grænseflade med mine kunder hvad elementer er jeg i øjeblikket gør eller kunne jeg gøre som give fordele til mine kunder?

Hvad angår mit forhold eller grænseflade med mine kunder, som hvis jeg kunne forbedre vil give yderligere fordele til mine kunder?

Er der noget i mit forhold til mine kunder, at de ikke kan lide?

Hvilke særlige tjenester giver jeg mine kunder, der gavner dem?

Hvilke fordele får mine kunder fra de produkter, jeg sælger?

Nu fra listen over ydelser, du opretter fra spørgsmål 1, 4 og 5 ovenfor. Udvælge de bedste fordele og kompilere dem i en en-sides ark.

Dette ark vil tjene til at uddanne kunderne hvordan du skiller sig ud fra din konkurrence. Du kan gøre meget med dette ark. Du kan oprette en mindeplade, som du hænge på væggen for dine kunder at se. Har kopier lavet og tilgængelig for dine kunder til at læse og tage hjem.

Tip: Prøv at tænke på den skjulte fordele eller fordele, som måske ikke umiddelbart indlysende. For der kan være sande rigdom i de skjulte fordele. Du kan endda spørge en af kunderne bedre du kender godt følgende: Jeg gør en undersøgelse med nogle af mine mest værdsatte kunder og jeg værdsætter meget din udtalelse om følgende spørgsmål? Hvad er vigtigste fordele at du føler du stammer fra at gøre forretninger med mig?

Det udretter to formål. En det lader kunden kender du værdsætter meget deres udtalelse, hvilket gør for en mere loyal kunde og to de vil afsløre ydelser, de modtager fra din virksomhed, som du ikke havde tænkt på.

Og du kan endda tilføje disse fordele, de giver til din liste.

Af opererer på denne måde vil du udvikle en stor kant over dine konkurrenter.

I virkeligheden skal selv dine annoncer være orienteret mod fordele til kunderne, ikke bare på hvad du sælger.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *