Sådan Stop din kolde opkald fra at miste damp

Holde skubbe?

I denne gamle traditionelle kolde kaldende tankegang, holde vi skubbe.Vi forsøger at fremlægge flere oplysninger, indtil vi “lukker” salg. Vi forsøger at omgå folks indsigelser og bekymringer, fordi vi allerede har besluttet for dem at de skal købe, hvad vi har at tilbyde.

Men i den nye kolde kaldende tankegang, vi ved, at salgspres er altid en opskrift på katastrofe.I stedet, vi reagere på indsigelser ved første forsøger at forstå, hvad enten de er ægte bekymringer eller modstand mod salgspres. Indtil vi gør det, har vi ingen mulighed for at reagere hensigtsmæssigt på nogens indvendinger. Vi har især ingen måde at tackle den underliggende årsag til modstand, som er en reaktion på salgspres.

Ægte bekymring er den vare eller tjenesteydelse.Modstand er om en persons tankegang.

Den gamle kolde kaldende tilgang skelne ikke mellem “ægte bekymringer” om, hvad du sælger, versus “modstand” til hvordan du sælger det. Dette er imidlertid afgørende.Hvis en potentiel kunde er virkelig beskæftiger sig med noget om dit produkt eller service, så adresserer du det eftertænksomt og direkte.

Men hvis de modstand mod selve processen, så de har følt salgspres på nogle måde.Modstand er næsten altid et negativt svar til opfattede salgspres.

Vi skal derfor overveje, hvordan vi har indført dette pres, eller hvordan vi kan berolige dem vi er kun fokuseret på at hjælpe dem med at løse deres problemer.

Forskellige reaktioner

Når potentielle kunder gøre indsigelse om, hvad du sælger (prissætning, levering, kvalitet, etc.), er disse reelle bekymringer.De er forankret i klientens verden. Derfor skal du tage dem alvorligt i stedet for tvingende eller ignorere dem.

Når en person er resistente over for samtalen, selv, så du har at gøre med en reaktion på salgspres.Dette behov fat, men på en anden måde. Dette er, hvad jeg ville kalde real “modstand”, fordi klienter modsætter sig den helt kolde kaldende proces.

De tror, at du prøver at “sælge” dem.

En tricky skelnen

Hvad bliver tricky er når folk kommer med indvendinger, der lyder som ægte bekymringer.Men de laver faktisk modstand opfattede salgspres.

På overfladen, kommentarer som disse lyd som om de er om dit produkt eller service,

gør de ikke?

• Send mig mere information.

• Lyder godt.Lad mig tænke over det.

• Din pris er for høj.

• Stor.Lad mig tale det over med mine kollegaer.

De kan faktisk være kode ord for “Jeg føler mig presset af hvordan du sælger.”

Din potentielle kunde kommer formentlig ikke til at fortælle dig sandheden.Efter alt, var Hvornår sidste gang nogen sagde, “du ved, jeg føler som om du virkelig fokuserer på at få salget her og der gør mig føle sig presset. Det skaber en lille spænding i min mave.

Derfor, på dette tidspunkt, jeg stoler ikke på dig.”

Heldigvis kan du finde ud af, om potentielle kunder at hæve ægte bekymringer eller dække over deres ubehag.Bare gøre disse to simple ting:

1.Antage pres er altid til stede, selv når du gør alt, hvad du kan for at skabe et pres-frit miljø. Folk forventer salgspres, og vi kan ikke altid straks diffuse denne forventning 100%.

2.Stole på din intuition og instinkter. Over tid, vil du lære at kunne fortælle om potentielle kunder fortæller dig sandheden. Du vil begynde at opsamle signaler, som de føler dig presset, som giver dig korte svar.

Som du lære at skelne mellem ægte bekymringer og modstand, sandsynligvis du til at høre færre og færre “indvendinger.” Du vil stoppe udløser undvigende svar eller falsk bekymringer, når du holde fokus på hvad er faktisk som kommunikeres.Du vil også få langt bedre reaktioner til din cold calling indsats.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *